Vrácení a reklamace zboží
- termín 14+7 dnů na oznámení vrácení zboží začíná běžet v den odeslání zásilky. Proč 14+7? Slovy klasika, sedm dnů je dostatečně dlouhá doba i na stvoření světa, mělo by tedy stačit i na převzetí objednané zásilky. Nu a 14 dnů je zákonná lhůta :-)
- oznámení o odstoupení od smlouvy nám stačí v té nejjednodušší formě: prostě jen napište na e-mail info@amalteia.cz, které zboží nám chcete vrátit a připojte číslo objednávky / faktury (variabilní symbol). Rozhodující je datum doručení této informace, v odůvodněných případech to může být prokazatelné datum odeslání oznámení.
- termín pro vrácení zboží: 14 dnů od odeslání oznámení o odstoupení od smlouvy
- podmínky pro vrácení: zboží uveďte do původního stavu. Přiložit můžete fakturu, rozhodně však přiložte vyplněný formulář nebo podle něj napište doklad ručně (víme, že ne každý má doma či v práci tiskárnu). Zboží musí být vráceno kompletní, v originálním obalu a nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nesete vy jako kupující.
- je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, jsme oprávněni uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
- zboží zašlete na adresu: AMALTEIA GLOBAL s.r.o., Navrátilova 665/12, 11000 Praha
- vrácení peněz: nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží na bankovní účet, který uvedete v přiloženém formuláři
Přišlo vám zboží nekompletní nebo jiné? I to se bohužel může stát, každý z nás je omylný - v takovém případě nás laskavě co nejdříve kontaktujte (info@amalteia.cz, telefon +420775888989 - Zett AMALTEIA). Samozřejmě vám urychleně zašleme chybějící / správné zboží. Náklady na vrácení špatně dodaného zboží jdou k naší tíži - tzn., že vám budou vráceny společně s částkou za zboží.
- informujte nás nejprve e-mailem na info@amalteia.cz, případně telefonicky na +420 775 888 989 (SMS s žádostí o kontakt, do zprávy uveďte své jméno a zboží, kterého se reklamace týká)
- formulář ke stažení: Uplatnění reklamace (reklamační list)
- pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu AMALTEIA GLOBAL s.r.o., Navrátilova 665/12, 110 00 Praha
- přiložte doklad o koupi (fakturu)
- lhůta pro vyřízení vaší reklamace: reklamace bude vyřízena ve 14 denní lhůtě
- zkontrolujte si zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.
- je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na e-mail info@amalteia.cz, nebo na telefon +420 775 88 89 89.