Přidejte se k nám a už vám nic neunikne ♥. Co všechno získáte "obyčejnou registrací"? 1. Uvidíte CELOU nabídku e-shopu. 2. Možnost nákupu vybraných produktů za VIP ceny. 3. Možnost pronakupovat se na věrnostní slevy ve výši až 5 %.

POZNIK Energetická podložka pro potraviny světle modrá

Kód: VIT 13
3 hodnocení
Značka: Vitaora
990 Kč / ks
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
4.12.2020

Jídlo je vibrace, kterou organismus přijímá, a ne gramy, které ukazuje stupnice váhy. Umístěním jakéhokoliv výrobku na podložku můžete aktivovat jeho nejlepší potenciál. Především u potravin a nápojů tím získáte jejich nejlepší energetickou a informační hodnotu, použít však můžete i u mnoha jiných výrobků: jídlo pro domácí mazlíčky, drogerie... ale také květiny, semínka před naklíčením. Na jaké další nápady přijdete vy sami? ♥

Detailní informace

Detailní popis produktu

Informovaná Energetická podložka
  • dalo by se říci "až extrémně jednoduché na používání"
  • rozměr: 445 x 325mm. Podložka je měkká, snadno srolovatelná do roličky o průměru cca 3 cm.
  • výrobcem doporučená cena pro zákazníka: 39,90 € (cca 1.050,- Kč)
  • TECHNOLOGIE POZNIK byly oceněny více než 90 mezinárodními oceněními za svůj inovativní přístup v oblasti zdraví a životního pocitu pohody přidáním harmonie a rovnováhy do kvality života (více informací najdete na www.poznik.com).
  • umístěním potravin nebo nápojů na Energetickou podložku dosáhneme potřebné rovnováhy
  • levá rotační (negativní) energie v produktech je převedena na pravou spinovou (pozitivní) energii. Tímto způsobem můžete zrušit negativní vlivy, kterým bylo jídlo vystaveno na cestě do vašeho domova.
  • kromě různých způsobů skladování, přepravy a manipulace ve skladech je většina potravin v supermarketech naskenována optickým skenerem - minimálně 1x, při prodeji u pokladny. V této fázi dochází k přenosu informací, takže potraviny, nápoje a další předměty jsou naplňovány chaotickými informacemi, které negativně ovlivňují jejich původní rovnováhu a procesy.
  • pravidelným používáním Energetické podložky, umístěním každého výrobku na podložku před konzumací můžete aktivovat nejlepší potenciál ve všech potravinách. Výsledkem budou zdravé potraviny, které mají nejlepší energetickou a informační hodnotu. Jídlo je vibrace, kterou organismus přijímá, a ne gramy, které ukazuje stupnice váhy.
  • vliv čárových kódů na kvalitu potravin měřil prof. Dr. Peter Bukovec pomocí elektrografické metody GDV (Gas Discharge Visualization).
  • další studie: Čárový kód – vliv / B.Eng. Martin Gunter, Laufen Oberbayern Preis Strich Codes
  • přenosem informací během optického skenování jsou informace také vytištěny na výrobku, potravině nebo léku. Stejně jako všechny geometrické tvary i čárový kód vyzařuje záření jako nízkoenergetická anténa. Pracuje jako vysílač záření, které se může zvýšit optickým skenováním i slunečním zářením. Výkon záření čárového kódu je tak rozšířen a aktivován pohyblivým světlem. Optický skener tak ještě zvyšuje znečištění bioenergie způsobené čárovým kódem.
  • jakákoli forma světla v pohybu aktivuje určité procesy při kontaktu s čárovými kódy. Kódy mohou aktivovat i fluorescenční světla, která bliknou 120krát za sekundu.
  • jakákoli potravina, jídlo nebo nápoj, který nese čárový kód, může být energeticky kontaminován. Když je několikrát skenován, je energetický informační potenciál omezen, poškozen nebo téměř zničen.
  • žádný z uvedených účinků není přínosný, proto doporučujeme, aby vše, co si koupíte a přinesete domů, bylo umístěno na informovanou Energetickou podložku na dobu 1 minuty. Tímto jednoduchým způsobem zvýšíte své šance naplno využít své jídlo a nápoje a poskytnete lepší zdraví a pohodu pro sebe a svou rodinu.

Související obrázek


 
 
Technologie POZNIK zklidňuje mysl, vytváří rovnováhu a harmonii. "Vše, co nás obklopuje a z čeho jsme stvořeni, je sada vibrací a kusů informací, které jsou těmito vibracemi přenášeny." Vili POZNIK, vynálezce a zakladatel
 
Související obrázek
Technologie POZNIK (TP)
TP je kombinace několika vědeckých procesů, které ovlivňují sítě spojených molekul v různých látkách (voda, sklo, plast, kov apod.) prostřednictvím informací nebo kódu. TP se opírá o 40 let výzkumů a inovací a byla vyvinuta týmem vynálezců světové třídy, kteří obdrželi více než 90 mezinárodních ocenění a uznání za své mimořádné úspěchy. Informace obsažené v informačním štítku tedy přímo ovlivňují strukturu a kvalitu vody v i9 láhvi. Informace byly shromážděny prostřednictvím neustálého výzkumu a po dobu několika desítek let. Kódování zahrnuje přísné postupy a zkoušky a každý výrobek nese jedinečný certifikát kvality.
Správné zakódování informace do štítku umístěného v srdci láhve je kontrolováno striktním testovacím procesem pro každou láhev.
Související obrázek
Uznání renomované instituce
 
Je prokázáno, že TP informační štítek jednoznačně pozitivně ovlivňuje molekulární strukturu vody po jejím nalití do i9 láhve. Pitím vody z i9 láhve pozitivně ovlivňujeme náš celkový zdravotní stav. Zvyšuje vitalitu, pomáhá vypořádat se se stresem a nemocemi. Testy Vědeckého institutu Elektrophotonik v Berlíně ukázaly, že voda z i9 láhve zvyšuje bioenergetické pole o 12% a snižuje stres o 25%.
Vědci v German Institut für Elektrophotonik (Berlin) provedli s i9 láhví rozsáhlé GDV testy pomocí Kirlianové kamery. Tyto testy prokázaly významné zvýšení lidského bioenergetického pole po pití vody z i9 informované láhve ve srovnání s pitím vody z běžné skleněné láhve.
Výsledek obrázku pro poznik i9
 
 
 
 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Jak je naším zvykem, představujeme vám nejen výrobek, ale i výrobce. V případě i9 lahve je to ne výrobce, ale výhradní distributor výrobků slovinské firmy POZNIK, který pro nás, spotřebitele, zajistil tolik důležité sjednocení informací a cen na našem trhu. Děkujeme jim touto cestou za vše, co v této oblasti pro nás všechny dělají. A nyní již dva příběhy, které stojí za vznikem české společnosti VITAORA:
VODA, ENERGIE, VIBRACE, HARMONIE
čtyři slova, která nejlépe vystihují, čím se společnost VITAORA s.r.o. zabývá
Zaměřujeme se na kvalitu života a s ní související harmonizací procesů v našem těle. Naše získané zkušenosti předáváme dál stále většímu okruhu lidí s cílem zlepšit kvalitu života lidí na naší planetě.
Logo
 
“i9 je pro mě krásná láhev s úžasnou schopností měnit strukturu a zlepšovat kvalitu vody.
Nebyla to ale rozhodně láska na první pohled. Informovanou láhev jsem poprvé uviděl v ruce mého kamaráda a ikdyž mě zaujal její design, pohledem jsem mu naznačil, co si myslím o její ceně.
Cítil jsem z ní ale zvláštní energii a něco mě k ní stále táhlo. Požádal jsem Roberta a trochu se z jeho láhve napil.
“Wow! Ta voda je nějaká … vodovější”, byla moje první reakce.
Vše jsem pochopil ve chvíli, kdy mi byl popsán a vysvětlen účinek speciálního TP informačního štítku na kvalitu vody.
Uvědomil jsem si, že držím v ruce”kouzelnou láhev”, která je schopná díky TP technologii během několika vteřin změnit strukturu vody a vrátit ji do jejího přirozeného stavu. Byl jsem naprosto fascinován.
Pro člověka, který každé ráno vypije 1-1,5 litru vody a ví, jak kvalita vody dokáže ovlivnit energii člověka i jeho zdravotní stav, to bylo opravdu neuvěřitelné zjištění. Od této chvíle jsem věděl, že chci účinky i9 láhve šířit mezi co největší počet lidí…”
Kvido Kuželka, distributor i9 láhve pro ČR
“Jsem nadšenec, který věří v nekonečné možnosti, muž hluboké víry. Moje víra není založená na předpokladech, ale na základě rozsáhlého výzkumu, vědeckých poznatků a osobních zkušeností.
Posledních 30let jsem sledoval a pátral po pravdě, spiritualitě a smyslu života, který kombinuje vědu, náboženství a filozofie. Na mé cestě jsem navštívil mnoho zemí a zažil mnoho zkušeností.
Zjistil jsem, že odpovědi na moje otázky mohu najít jen sám v sobě.
Na svých cestách jsem studoval a setkal se též s mnoha inspirativními lidmi. Jedním z nich byl vynálezce technologie informování, pan Poznik. Asi tři roky jsem studoval postupy spojené s přenosem informací a kódováním produktů. Následoval jsem svoje výsledky a přemýšlel o nejlepším způsobu, jak použít tuto úžasnou technologii a dostat ji k dalším lidem.
V roce 2011 jsem si s mými partnery dal jasný cíl – nabídnout lidem jednoduchý a přímý přístup k lepší kvalitě života a struktuře pitné vody.”
Joseph Rain, Spoluzakladatel i9