Přidejte se k nám a už vám nic neunikne ♥. Co všechno získáte "obyčejnou registrací"? 1. Uvidíte CELOU nabídku e-shopu. 2. Možnost nákupu vybraných produktů za VIP ceny. 3. Možnost pronakupovat se na věrnostní slevy ve výši až 5 %.

Velká životní pětka J. Strelecky

Kód: VOK 01
6 hodnocení
Značka: Euromedia
299 Kč / ks
Skladem (3 ks)
Můžeme doručit do:
25.9.2020

Také dnes máte den jako z muzea? Pracujete pro peníze - nebo děláte to, co Vás baví? - to je jen malé poodhalení tajemství, proč tato kniha mění po celém světě životy statisícům lidí.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Velká životní pětka - J. Strelecký

Jaké by to bylo, kdybyste každý den mohli odcházet do práce s úsměvem na tváři?
Kdyby vás vaše práce mohla naplňovat a činit vás skutečně šťastnými?
Utopistická představa? V žádném případě!
Jak je možné sladit naše životní cíle, onu "VELKOU ŽIVOTNÍ PĚTKU", s realitou života vám ukáže John Strelecky na příběhu podivuhodného přátelství frustrovaného zaměstnance Joea a charismatického podnikatele Thomase, který odhaluje tajemství svého úspěchu.
  • počet stran: 216
  • rozměr: 124 x 190 mm
  • vazba: měkká
John Strelecky vychází v knize z bezprostřední reality safari - setkání s africkou Velkou pětkou (lev, leopard, nosorožec, slon a buvol). Přebírá koncept Velké pětky jako metafory pro úspěch a přechází tak k Velké životní pětce. Pět nejdůležitějších věcí, které chce jeden člověk ve svém životě udělat, vidět nebo zažít. Těch pět věcí, které, když je daný člověk udělá, uvidí nebo zažije, mu dají vědomí toho, že prožil naplněný a úspěšný život. A to podle jediného rozhodného měřítka: svého vlastního!
Musí člověk brát tento koncept doslova? Tedy, že by měl každý člověk v životě udělat, uvidět nebo zažít pět věcí, aby si mohl být jednoho dne jistý tím, že žil naplněný život? Primárně o těch pět věcí samozřejmě nejde: jde o to vytvořit si vlastní měřítko pro úspěch a naplnění. Někomu postačí jen tři skutečně velké životní cíle k tomu, aby byl plně spokojen a naplněn, na druhé straně existuje mnoho lidí, kteří se v průběhu času zaměří a dosáhnou podstatně více než jen pěti životních cílů. Pět je skutečně jen lehce zapamatovatelnou metaforou. Pět druhů zvířat je měřítkem na safari, pět je prstů na ruce, Pět Tibeťanů je sledem cvičení, které posilují tělo i ducha. Ve výčtu by bylo možné pokračvat. U Velké životní pětky jde především o to objevit znovu vlastní cíle, nadání a talenty nebo je podporovat dříve, než se ztratí v každodenní všednosti a povrchním materialismu naší doby. V zásadě by to mohlo být i sto cílů, které bychom si měli ujasnit. Aby ale John Strelecky zabránil rozptýlení jednotlivých cílů v takovém množství "přání", zvolil si vědomě představu Velké pětky. John si je vědom toho, že existují lidé, kteří jen stěží najdou přístup ke své Velké pětce. Aby jim to usnadnil, aby i "přes samý les viděli stromy", vymyslel si ve své knize Velká životní pětka - Co má v životě smysl ideu "muzejních dnů". Ponořte se do této knihy a objevte v sobě znovu své dětské sny a cíle.
 
Tato knížka je most k poznání a názorům, které byste jinak pravděpodobně nezískali. Je také úvodem k třífázovému rozvojovému školícímu cyklu (Muzejní den, Discovery a Fullfilment), určenému všem od 15 do 150 let.
 
Podle Gannett Midia (USA TODAY...) drží John P. Strelecky " svůj prst na tepně světa". Je autorem několika světových bestsellerů. Jeho knihy byly přeloženy do více než dvaceti jazyků a inspirovaly lidi po celém světě. John Strelecky patří mezi 50 nejvlivnějšch vedoucích osobností v oblasti vedení lidí a rozvoje osobnosti. Četné podniky v USA a v Evropě využívají Johnovy schopnosti jako řečníka a kouče. John stál po boku nejvlivnějších lidí světa, vedoucích pracovníků i obyčejných lidí, dělil se s nimi o své vědomosti a ukazoval jim, jak se používání principu "Velké životní pětky"  pozitivně projevuje nejen na ziskovosti společnosti, ale především na zlepšení kvality života.

 
Několik myšlenek nejen z knihy Velká životní pětka:
  • 87 % lidí je nespokojeno se svou situací - prací, osobním životem... přitom ale své představy často ani nedokáží pojmenovat.
  • Většina lidí ví, co nechce. Jen málokdo ale přesně ví a umí pojmenvat, co chce. Kdo neví, kam se chce dostat, nakonec zjistí, že se dostal tam, kam nechtěl.
  • Minulost vás má motivovat - ne srážet nebo vést k rezignaci.
  • Jestliže jsou lidé úspěšní v dělání toho, co je v podstatě nazajímá, umíte si představit, jak budete úspěšní při tom, co vás opravdu baví?
  • Když budete dělat práci, která vás opravdu baví - jak to změní vaše pocity, zdraví, finance? Takovou práci je ovšem potřeba nejprve najít - ne na trhu práce, ale v sobě.
  • Tragédií života není to, že končí příliš brzy. Tragédií života je to, že lidé čekají příliš dlouho, než začnou skutečně žít.
  • Kdykoliv v životě může nastat chvíle kdy jsme povoláni, abychom se stali vůdci. Přinejmenším abychom vedli sami sebe.
  • Jestliže vaše životní křivka roste, jsou vaše špatné chvilky na vyšší úrovni než bývaly ty dobré.
  • Víte že ve třech letech jste se smáli v průměru 300 x za den? Ve třiceti letech už je to pouze 15 x. Přitom úsměv zaměstná jen 13 svalů v našem obličeji, zatím co k zachování vážné tváře potřebujeme svalů přes čtyřicet. Možná i to je důvod, proč tolik lidí kolem nás se tváří tak unaveně.... :-)
Jak porovnat něco tak neměřitelného jako je kvalita či výjimečnost knihy a kurzů pro osobní rozvoj? Téměř by se dalo říct, že to je nemožné. Osobní zkušenost mi ale pro vás dala jeden příběh, který vám jak doufám pootevře dveře k objevení toho, jak odlišné jsou semináře pane Johna Streleckého.
První DISCOVERY setkání jsem zažila ve Vídni v prosinci 2012 - a to přímo pod vedením p. Streleckého. Překládalo se simultánně do tří jazyků pro dvacet lidí. Ne - to není překlep. Opravdu nás bylo "jen" dvacet - a bylo to tak správně z pohledu vedení, prožitku, účinku atd. Na konci setkání se přede mnou rýsovala MOJE PĚTKA - ZROOD: Z jako změnit zákony ČR, R jako rozdávat radost a inspiraci, O jako objevovat nové talenty a příležitosti, O jako objevovat sama sebe (stále se učit nové věci) a D jako dívat se na svět dětskýma očima. 
"ZETko" ... abych pravdu řekla, zaskočila mne moje první, nejsilnější "pětka" (změnit zákony ČR) natolik, že jsem šla za Johnem a svou česko-moravsko-angličtinou mu řekla "Johne, vážně si myslíš, že tohle můžu? Že já, obyčejná holka, můžu změnit zákony v naší zemi?" Ani náhodou nevylovím z paměti jeho přesnou odpověď (slovní), za to nikdy nezapomenu na ten pocit, kdy jsem si uvědomila jak jsme tak stáli vedle sebe že ano, MŮŽU. I kdyby to byl jen jeden jediný mini-zákon z těch mnoha-mnoha-mnoha, které jsou u nás namířeny proti obyčejným lidem, byl by to velký úspěch. Spousta věcí do sebe najednou začala tak nějak zapadat... a postupně se dít. (Mimochodem - pokud vás právě teď napadlo, že projekt AMALTEIA HARMONY klub je "erko" v mé životní pětce, zároveň i první "óčko" a sečteno podtrženo je to cesta, jak postupně začít naplňovat "zetko", tak jste na správné myšlenkově vlně :) )
O cca půl roku později měl být první Discovery seminář už pod vedením zaškolených trenérů. A protože jsem si chtěla jednak potvrdit, že jsem na tom prvním "neulítla", a také jsem chtěla zažít jak kvalitní bude setkání bez účasti Johna, když mám setkání dál doporučovat mezi lidmi, naprosto logicky a samozřejmě jsem se na toto setkání přihlásila znovu. Tak - a teď už se blížíme ke konci povídání. Kamarád z Brna chtěl, abych mu pomohla pozvat jeho známého, který po čtyřleté přípravě provozuje už deset let praxi v oblasti osobního koučinku. Náš rozhovor trval pět minut, deset minut, třičtvrtě hodiny ... a samozřejmě nikam nevedl. Až jsem řekla "Pavle, myslím že nám oběma je jasné, že v rozhovoru se dál nedostaneme. Každý z nás má své argumenty a mohli bychom takhle pokračovat do nekonečna. Chápu, že vaše rozhodnutí není ani tak o financích jako o čase (proč jet někam na dva dny), ale napadá mne jedno řešení: když pojedete a v neděli večer mi řeknete, že to nestálo za to, čas vám sice vrátit neumím, ale vrátím vám polovinu "školného": (Cena kursu byla přes 700,-€ - podle tehdejšího kurzu bez pár korun dvacet tisíc)." Na druhé straně telefonu bylo chvilku ticho, pak Pavel řekl "Sakra, vy jste si nějak jistá." - a bylo rozhodnuto. 
Závěr? V neděli ráno za mnou pan Pavel přišel, líbnul mne na obě tváře a poděkoval slovy "Boženko, já vám jdu poděkovat, že jste mne sem dostala, protože za 14 let své praxe jsem si nepoložil otázky, na které jsem tady dostal odpověď."
Věřte mi milí čtenáři těchto řádků, že bez ohledu na to, v jaké jste životní situaci, v jakém věku, v jakém rozpoložení, bude vás filosofie seminářů Muzejní den, Discovery (Objevení) a Fullfilment (Naplnění) provázet už po všechny zbylé muzejní dny vašeho života. Bylo krásné vidět, jak se Velká životní pětka naplňuje dalším účastníkům - např. slézt 4tisícovku ve Francii a vyhrát taneční soutěž (dva body z pětky ženy v důchodovém věku). Chci tímto jen naznačit, že nikdy není pozdě udělat první krok...
Udělejte tedy i vy svůj první krůček za SVOU životní pětkou a ponořte se do knížky, která i v té záplavě motivačních knížek JE PROSTĚ JINÁ.
Krásné čtení vám s láskou přeje vaše autorka projektu
Božena Landová

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Seznamte se: EUROMEDIA GROUP
  • Euromedia Group, a. s., (dále jen EMG) patří mezi nejsilnější a největší firmy podnikající v rámci knižního trhu v České republice
  • vlastní nakladatelské značky Kalibr (od r. 2018, navazuje na značku Knižní klub používanou v letech 1992–2018), Odeon (od r. 1999), Ikar (od r. 2000), Universum (od r. 2000), YOLI (od r. 2014), Esence (od r. 2016), Pragma (od r. 2016), Pikola (od r. 2017), Listen (od r. 2018), Laser (od r. 2018) a Brána (také 2018). Jednotlivé nakladatelské značky EMG svým zaměřením usnadňují čtenářům v orientaci.
  • v České republice zahájila EMG svou obchodní činnost na jaře roku 1991. O rok později začala pod názvem Knižní klub úspěšně provozovat čtenářský klub, který během své dvacetileté existence zaujal již více než 1 milion čtenářů. V současné době má Knižní klub přibližně 200 000 členů.
  • EMG je rovněž vlastníkem největšího knižního velkoobchodu v ČR, který zásobuje knihkupce, knihkupecké sítě, internetové obchody i hypermarkety produkcí většiny tuzemských nakladatelů.
Výsledek obrázku pro knižní klub