Přidejte se k nám a už vám nic neunikne ♥. Co všechno získáte "obyčejnou registrací"? 1. Uvidíte CELOU nabídku e-shopu. 2. Možnost nákupu vybraných produktů za VIP ceny. 3. Možnost pronakupovat se na věrnostní slevy ve výši až 5 %.

Doba jedová 2

Kód: VOK 65
Neohodnoceno
Značka: Euromedia
299 Kč / ks
Skladem (1 ks)

Druhý díl Doby jedové přináší další důležité informace pro každého z nás, tentokrát především o očkování, nemocech z léčení, škodlivých potravinách a nápojích.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Doba jedová 2, Prof. RNDr. Anna Strunecká Dr.Sc., Jiří Patočka

  • počet stran 360
  • vazba brožovaná
  • 1. vydání
Žijeme opravdu v době jedové? Odpovědi na tuto a mnoho dalších otázek inspirovaných knihou Doba jedová autorů Anny Strunecké a Jiřího Patočky přináší publikace Doba jedová 2. Autoři nabízejí čtenářům poutavé čtení o běžných nápojích, nových typech potravin i o úskalích a rizicích konzumace sladkostí. Strunecká a Patočka, odborníci na biochemii, toxikologii, neurofarmakologii a biomedicínu, čtenářům opět srozumitelným a jasným způsobem přibližují nejnovější poznatky o rakovině a nemocech z léčení a věnují se opět i tolik diskutované otázce očkování. Fakt, že se Doba jedová stala nejprodávanější populárně naučnou knihou pro dospělé roku 2011, jasně dokazuje, že stále více lidí touží po pravdivých informacích a nehodlá se spoléhat pouze na to, co nám doporučují televizní reklamy, sdělovací prostředky a v mnohých případech i státní orgány. Hledáte-li návod, jak se v přebujelém přísunu těchto informací dobře zorientovat, pak je kniha Doba jedová 2 tou správnou volbou.
Na napsání této knihy se podíleli i další čeští lékaři a odborníci.
 
Kniha je rozdělena do těchto 14 kapitol:
  • domovy a pracoviště v době jedové
  • zdravé a škodlivé sladkosti
  • nápoje všedních dnů
  • potraviny, které naši předkové neznali
  • kojení - základ zdraví
  • proč jíme jedovatá jídla?
  • nemoci z léčení
  • rakovina - nemoc ze životních stylu
  • jak začal hliník škodit lidem i přírodě
  • očkování - kde hledat rady a poučení?
  • praktické rady rodičům k očkování
  • očkování v pohledu zkušeného pediatra
  • očkování dětí povinné, nebo dobrovolné?
  • najdeme lék na všechny nemoci?
Prof. RNDr. Anna Strunecká, DrSc.,
má dlouhodobé zkušenosti z pedagogické práce na Univerzitě Karlově. Zároveň byla řešitelkou a spoluřešitelkou sedmi grantových projektů zabývajících se mechanismy vzniku patofyziologických změn u hematologických onemocnění, schizofrenie, Alzheimerovy nemoci a autismu. Věnuje se též intenzivně vědecko-populární publicistice se zaměřením na biomedicínu.
 
Prof. RNDr. Jiří Patočka, DrSc.,
je profesorem toxikologie na Zdravotně sociální fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Pracuje v oboru molekulární biochemie, enzymologie a přírodních látek a psychofarmak. Ve své vědecké práci se zaměřuje na biochemické mechanismy toxických účinků různých biologicky aktivních látek a léků, zejména v terapii Alzheimerovy nemoci. Zabývá se rovněž působením různých peptidů v procesech učení a paměti.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Seznamte se: EUROMEDIA GROUP
  • Euromedia Group, a. s., (dále jen EMG) patří mezi nejsilnější a největší firmy podnikající v rámci knižního trhu v České republice
  • vlastní nakladatelské značky Kalibr (od r. 2018, navazuje na značku Knižní klub používanou v letech 1992–2018), Odeon (od r. 1999), Ikar (od r. 2000), Universum (od r. 2000), YOLI (od r. 2014), Esence (od r. 2016), Pragma (od r. 2016), Pikola (od r. 2017), Listen (od r. 2018), Laser (od r. 2018) a Brána (také 2018). Jednotlivé nakladatelské značky EMG svým zaměřením usnadňují čtenářům v orientaci.
  • v České republice zahájila EMG svou obchodní činnost na jaře roku 1991. O rok později začala pod názvem Knižní klub úspěšně provozovat čtenářský klub, který během své dvacetileté existence zaujal již více než 1 milion čtenářů. V současné době má Knižní klub přibližně 200 000 členů.
  • EMG je rovněž vlastníkem největšího knižního velkoobchodu v ČR, který zásobuje knihkupce, knihkupecké sítě, internetové obchody i hypermarkety produkcí většiny tuzemských nakladatelů.
Výsledek obrázku pro knižní klub