Přidejte se k nám a už vám nic neunikne ❤️. Co všechno získáte "obyčejnou registrací"? 1. Uvidíte CELOU nabídku e-shopu. 2. Možnost nákupu vybraných produktů za VIP ceny. 3. Možnost pronakupovat se na věrnostní slevy ve výši až 5 %.

Aditivum nové generace BEP ECO 10 x 10 tablet

BEP 02
1 hodnocení
Tablety BEP ECO Much Better Fuel šetří přírodu, motory i vaši peněženku. Balení 10 x 10 ks stačí na 4 000 litrů PHM.
  • 6 900 Kč 1 000 Kč –14 %
  • (1 ks) Skladem
5 900 Kč / ks
Kategorie: Aditiva
 
Jak krátce představit co umí malé tablety BEP?
  • od zítřka nekouřím a emise jsou OK
  • několik tablet a nemám hlad, dojedu daleko
  • polykám BEP a jedu jako čert
  • motor jede jako za mlada. Je čistý a jen si tiše vrní.
Odborník žasne a laik se diví.
Tak by se daly popsat diskuze, které se občas objeví kolem účinku tablet. Co říkají fakta? Je to pár měsíců, kdy motoristé probírali zpřísněná pravidla emisních kontrol při STK. Je to pochopitelné - vždyť některé STK zaznamenaly až 25 % výsledků, kdy vozidla kontrolou emisí neprošla.
Uživatelé BEP tablet však mohou být v klidu - jejich emise splňují požadované hodnoty. Navíc většina motoristů ví, že mezi emisemi a spotřebou paliva existuje definovaná závislost, ze které ostatně vychází výpočet spotřeby paliva uváděný ve velkém techničáku vozidla, a to "čím nižší emise, tím nižší spotřeba."
Tablety BEP jsou unikátní přísadou do paliva, která: 
  • výrazně zlepšuje hoření paliva, je katalyzátorem spalování
  • díky kvalitnějšímu zážehu a dokonalému prohoření palivové směsi se podstatně snižují emise, a to až o 78 %. Výrazně se tím redukuje tvorba skleníkových plynů.
  • čistí motor od uhlíkových usazenin, chrání svíčky, vstřikovače i ventily, ošetřuje filtr pevných částic u dieselových motorů a snižuje emise (díky těmto vlastnostem se prodlouží spolehlivost motoru a ušetříte na servisu)
  • čistí celý palivový systém, snižuje "klapání" a hlučnost motoru, prodlužuje životnost svíček, ventilů a pístů
  • u starších motorů nahrazuje funkční vlastnosti olova
  • sníží spotřebu paliva o 5 - 15 % a zvýší tak dojezd při zachování vašeho stylu jízdy
  • zřetelně patrný nárust výkonu, hladšího chodu a nižší spotřeby ucítíte nejpozději po třetí tabletě (velice často však uživatelé "hlásí" zlepšení již při druhé tabletě, občas dokonce už u první)
  • tablety můžete použít do benzínu, nafty, směsné nafty, FAME, ethanolu i LPG
Postupně si všimnete:
  • klidnějšího chodu motoru
  • vyššího výkonu motoru
  • nižších emisí
  • nižší spotřeby paliva, resp. delšího dojezdu
Doporučené dávkování: 
  • 1 tableta na 40 litrů benzínu nebo nafty
  • tabletu vložte do hrdla nádrže a teprve potom natankujte
  • při tankování LPG vložte rozlomenou tabletu na tankovací pistole
 Chcete mít jistotu správné volby?
  • průkazný důkaz, že tablety opravdu fungují, je jednoduché změření emisí (např. před STK) před použitím tablet a po využívání pěti tablet
  • dalším důkazem jsou dokonale čisté svíčky pokryté jemnou červenou ochrannou vrstvou
  • bezpečnost použití garantují certifakace - viz záložka "soubory"
  • udělejte si svůj osobní test podle návodu uživatele Kharitonovova (viz recenze uživatelů pod čarou - my to také udělali a teprve potom zařadili tablety do naší nabídky :) )

Víte, že i váš motor může dostat infarkt?
Co to má na svědomí?
Příčinou jsou karbonové úsady. Ať jsou moderní motory sebelépe navrženy, nepodaří se palivo úplně spálit. Tyto nespálené zbytky potom vytváří karbonové úsady, které ulpívají na různých místech v motoru a postupně ho zanášejí. Týká se to benzínových i naftových motorů. Je to podobné jako zanášení cév v lidském organizmu. V obou případech dochází ke kolapsu.
Jak to probíhá?
Jak skončí cyklus spálení paliva, jsou veškeré zbytky vytlačovány do výfukového systému, ale některé zůstanou v motoru. Tento vytlačovaný vzduch obsahuje zbytky spáleného paliva, nespáleného paliva a také částečky oleje, které se nestačily setřít z povrchu válce a dohořely na jeho stěnách. Nebezpečné jsou zejména saze. To je základní příčina tvorby karbonových usazenin v každém spalovacím motoru.
Co se potom děje?
Motory, které jsou vybaveny EGR ventilem, který vrací vzduch vytlačený po cyklu spalování zpět do sání, mají další problém navíc. Do válců se vrací zbytky z předchozího cyklu spalování. To je podobné jako kdyby se vracel při smažení řízků vzduch odsátý digestoří zpátky nad sporák. To nebudete rádi a motor to také nemá rád.
Jak rychle se karbon usazuje?
Rychlost usazování záleží na konstrukci motoru, způsobu jízdy, použitém palivu a samozřejmě také na péči o vozidlo, včetně výměn oleje. Některé motory s přímým vstřikem mají problém velmi brzy - už i po 30 000 km. Praxe ukazuje, že rychleji se karbonem zanáší motory, u kterých majitelé nemění včas olej, dávají plný plyn v nízkých otáčkách a které zažívají časté studené starty a krátké cesty stylem brzda/plyn. Nejsou používána žádná aditiva pro zlepšení spalování a čištění motorů.
Co se děje dál v motoru po vzniku karbonových úsad?
Část paliva se nasaje do úsad a to potom chybí. Motor začne vynechávat. Řídící jednotka dostane pokyn směs obohatit. Tato nová obohacená směs strhne i část paliva, které ulpělo v úsadách. Směs je vyhodnocena jako bohatá a řídící jednotka opět reaguje, sníží dávkování. To se opakuje až někdy motor zhasne. Diagnostika nic nehlásí, ale vy máte problém. Servis mění sondu lambda, vstřikovače, měří kompresi a vy všechno platíte.
Jaké jsou další problémy?
Z venkovní strany dochází k zanášení špičky vstřikovače tvrdými karbony, které vznikají při spalování. Toto má za následek špatné rozprašování paliva a tím vznik větších sazí, které rychleji zanáší zbytek motoru. Také se výrazně zhoršují emise.
Co se ještě děje?
Rychleji se zanáší filtr pevných částic a to vede k častějším regeneracím a tím i zvýšení spotřeby paliva. U vozidel jezdící na LPG se vstřikovače zalepují a dochází k jejich špatné funkci.
A to není všechno.
Může docházet k detonačnímu hoření paliva. Povrch pístu pokrytý karbonem ovlivňuje i rozložení směsi paliva a zhoršuje její hoření. Klepání se pak řídící jednotka snaží předcházet upravením předstihu zážehu, jako by motor běžel na benzín s nižším oktanovým číslem.
A ještě něco?
Dochází k opotřebení a zhoršené funkci pístních kroužků (přilepují se k pístu), klesá výkon, kolísá volnoběh, vynechává chod jednotlivých válců (zanášejí se i svíčky) a v konečném důsledku se může motor úplně zničit, pokud problém včas neřešíte. Karbon působí také jako brusná pasta, která opotřebovává povrch pístu a válce, takže se nejen odlamují částečky kovu (které celý problém ještě prohlubují), ale dochází i k nadměrné spotřebě oleje.
Co je výsledkem?
Hromadící se karbon je pak takový blížící se infarkt motoru. Navíc se dostává do oleje, který rychleji degraduje. U motorů s EGR ventilem vzniká další potíž s jeho zanášením. Pokud se jeho propustnost sníží, řídící jednotka identifikuje problém a nastaví motor do nouzového režimu. A jste zase v opravně. Turbo je zdrojem dalších problémů. Jeho lopatky jsou poháněny spalinami z motoru, takže se není čemu divit, že i zde vznikají karbonové úsady. Ty mohou vést až jejich poškození. To už vás stojí další peníze.
Co se s tím dá dělat?
Měnit styl jízdy jde těžko, zejména pokud jezdíte kratší trasy třeba do zaměstnání s převážně studeným motorem. Občasné protáhnutí auta po dálnici ve vysokých otáčkách pomůže jen málo. Nedávejte v nízkých otáčkách plný plyn (hlavně u přeplňovaných motorů). Můžete ale změnit palivo a především začít používat čistící aditiva nebo taková aditiva, která prokazatelně omezují tvorbu sazí.
Získejte spolehlivý motor s aditivem BEP Much Better Fuel, ověřené účinky.

Následující fakta jsou převzata z webových stránek výrobce.
1. ověření bezpečnosti použití BEP
  • ověření bezpečnosti použití aditiva BEP v palivu akreditovanými inspekčními orgány. Všechny provedené rozbory paliv po aplikaci aditiva BEP prokázaly shodu s harmonizovanými normami. Paliva s aplikací BEP jsou bezpečná pro motory. K dipsozici jsou na vyžádání tyto dokumenty: 
  1. SGS Czech Republic, člen nadnárodní společnosti SGS Group, akreditovaný inspekční orgán typu A: zkušební protokol č. 64705
  2. NTL (nezávislá tribotechnická laboratoř), člen Sdružení českých zkušeben a laboratoří č. 072 oprávněný provádět rozbory motorové nafty a automobilového benzinu. Tuto činnost mmj. vykonává i pro Českou obchodní inspekci. Bylo konstatováo splnění požadavků harmonizované normy EN 590 po aplikaci výrobku BEP.
  3. VÚRUP, a.s. - akreditovaný inspekční orgán typu C. Inspekční certifikát č. 1324 2894 potvrzuje, že paliva po aplikaci aditiva BEP beze zbytku splňují požadavky harmonizovaných norem a jsou pro motory zcela bezpečná.
2. Zkoušky účinků BEO nezávislými institucemi
  • Ověření účinků aditiva BEP nezávislými společnostmi s použitím nejpřesnějších způsobů měření. Pro tyto účely byly vytvořeny srovnatelné podmínky při měření během zkoušek s nejvyšší možnou eliminací vnějších vlivů. Tato opatření umožňují relevantně porovnat měřené hodnoty bez aplikace BEP a po jeho aplikaci. Naměřené hodnoty potvrzují deklarované účinky aditiva BEP.
  • Zkoušky provedly společnosti DEKRA, České dráhy, Strojírenský zkušební ústav a Lokotranservis Brno.
3. Zkoušky účinků BEP v provozu větších i běžných uživatelů
  • Deklarované komplexní účinky aditiva BEP jsou pro společnosti provozující větší množství techniky někdy těžko uvěřitelné. Proto jsme ve spolupráci s některými z nich realizovali provozní zkoušky. V té době jsme ještě neměli k dispozici přesná měření pro ověření účinků od nezávislých institucí. U provozních zkoušek, které probíhaly v ekonomickém provozu, se nepodařilo vždy dodržet podmínky srovnatelného provozu techniky. I přesto tyto zkoušky prokázaly deklarované účinky BEP. (AWT rekultivace a.s., Dopravní podnik města Brno a.s.). Velmi zajímavých výsledků bylo dosaženo při dlouhodobějším pečlivém sledování provozu vozidel u jednotlivců.
4. Motosport
  • Dakar 
  • TATRA RACING

Kdy zvolit BEP tabletky a kdy Green Shield Power?
  • pokud máte dieselový motor, je vhodnější GSP. U benzínu si můžete vybrat, pokud máte "plyn", je pro vás řešením BEP (tabletky).
  • mírnou nevýhodou u GSP je jeho "vůně" - pokud si necháte lahvičku v kabině auta, je především v letních měsících poměrně dost cítit. Pokud je to pro vás krásná vzpomínka na dětství (taťka dělal na repasi, takže mi okamžitě naskočí vzpomínky, když se vracel z práce domů), máte vyhráno :-). Pokud ale vůni benzínu nemáte rádi, musíte si lahvičku schovávat v kufru.
Cenové porovnání jsme pro vás aktualizovali 5. května 2018:
  balení stačí na MOC klubová cena přepočet na 40 l (MOC/klubová cena)
Green Shield Power 250 ml 500 l 605,- Kč 575,- Kč 48,40 Kč / 46,- Kč
BEP Aditivum nové generace 10 ks 400 l 590,- Kč 560,- Kč 59,- Kč / 56,- Kč
Gold Eagl aditivum E85, 296 ml 189 l 278,- Kč x 58,80 Kč

Zkušenosti uživatelů
Převzato z webových stránek výrobce, který uvádí přes dvacet recenzí. Při výběru jsme zvolili známou osobnost, LPG uživatele a uživatele s přesným záznamem spotřeby. Je jisté, že efekt BEP tablet na provoz se může auto od auta lišit podle jeho stáří, doby provozu atd., přesto však lze říct, že přínos BEP tablet je pozitivní jak z pohledu ekologie, tak z pohledu ekonomiky provozu auta a tedy i vaší peněženky :-)
 
Srovnávací testy spotřeby s vozidlem Jeep Grand Cherokee najdete ZDE. Cca desetiminutové video je mezi 40 - 60 vteřinou záznamu "statické - hluché", doporučujeme myší posunout o cca minutu dál a znovu spustit.
 
Tomáš TOMEČEK, přední český účastník rally, tablety BEP používá již 3 roky:
Zkrácený záznam vyjádření, které si celé můžete pustit ZDE: "Nic zvláštního jsem od použití BEP tablet do paliva nečekal, dokonce jsem se nechal celý rok přemlouvat k aplikaci. Nyní jsem naprosto unešený, motor víc bere, jde rychleji za plynem do vyšších otáček, je kultivovanější. Je to velmi příjemné - jako když chutnáte tu nejsmetanovější a nejkrémovitější zmrzlinu zmrzlin. Motor už ani černě nedýmí, spíše šedě. Koncovka výfuku je přitom čistá. Je to docela neuvěřitelné! Co jsem už vůbec nečekal, že při svém stylu závodní jízdy ještě ušetřím na spotřebě. Nyní už na trasu bez tablet nevyjíždím."
David PABIŠKA, Dakar
"Dobrý den všem, jmenuji se David Pabiška a jsem motocyklový závodník v Dakarské Rallye a celkově se v moto sportu aktivně pohybuji již 25 let. Technologie Boogie Energy Pill (BEP), kterou používám jak v osobním životě, tak i v tom závodním mě oslovila logickým vývojem problematiky a potřeb v moto sportu. Již dlouho nás totiž jak doma, tak ve světě trápí nekvalitní palivo a vzhledem k tomu, že jsem zároveň motorový konstruktér, tak následky vidím z první ruky.
Byl jsem sice ze začátku dost skeptický k produktu a jeho údajným účinkům, ale nutně jsem potřeboval řešit možné problémy s motorem, které mě potkávali na každé Dakarské rallye. Proto jsem produkt pro jistotu začal nejdříve testovat ve svém osobním autě značky Peugeot 307, rok výroby 2002, najeto 367 000 km.
Už během vyjetí první nádrže jsem cítil zlepšení výkonu, snížení spotřeby a hlavně výrazné „zklidnění“ motoru. Po půl roce ježdění s technologií BEP najede můj Peugeot bezmála o 200 kilometrů více na 60-ti litrové nádrži, než před používáním tohoto produktu. To rozhodlo o plné důvěře a celý závod Rallye Dakar 2014 jsem odjel na své motorce s  použitímm BEP.
Dál už nemá cenu psát více, snad jen jedno, věřte, že neexistuje žádný honorář za tato moje slova, vše mám otestované na vlastní technice. Jsem dost překvapený, co všechno dokáže jedna tableta v benzínu.
Dle mého názoru jsou všechny výhody tohoto produktu vynikající nejen pro nás závodníky, ale i pro běžný provoz. My závodníci totiž tolik neřešíme ostatní výhody, jako jsou nulové emise a výrazné snížení kouřivosti u naftových motorů.
David Pabiška"
 
Mgr. Marek CHLEBEČEK, uživatel BEP od dubna 2013:
"Mé zkušenosti s kondicionérem BEP v LPG jsou tak pozitivní, že již v pořadí pouze třetí tableta v nádrži "donutila" mého kamaráda (autorizovaného prodejce Škoda) k neuvěřitelnému verdiktu a prohlášení (když jsem jej svezl ve svém voze Škoda Octavia combi r.v. 1999, řada Laurin & Klement s benzínovým motorem 1,8 T 20V, 110 kW), a to že mi prý moje škodovka jede na LPG daleko lépe a svižněji než na benzín!
To je vážení asi dle mého soudu revoluční poznatek, který staví na hlavu všechny doposud známé fakty o "sníženém výkonu" asi cca o 10 % paliva LPG oproti benzínu.
Moje realita je taková, že dnes na LPG je výkon mého auta o 10-15% VÝKONNĚJŠÍ oproti benzínu a je to neuvěřitelný zážitek, na který se všichni mojitelé aut s pohonem LPG múžete těšit!
A jak dostat tabletu do nádrže? Tabletu rozlomíte na dvě poloviny. Obě půlky vložíte do otvoru plnící pistole. Plnicí zařízení nesměrujete na střed plnícího ventilu, zaaretujete a stlačením tlačítka na stojanu vžene tlak příchozího plynu tabletku do nádrže.
Přeji všem "plyňákům" mnoho šťastných km a netrhejte nám ten asfalt zase tak mnoho, stačí bohatě na silnici i ty díry po každé zimě."
 
Alexandr KHARITONOV, Česká republika
"Vlastním vůz VW Passat 2,0 TDI, který je necelé dva roky starý. Poctivě jsem chtěl otestovat vaše tablety BEP. Jakmile se mi rozsvítila kontrolka prázdné nádrže, tak jsem použil jednu vaši tabletku a natankoval 40 litrů paliva. Zapsal jsem si stav mého tachometru do notýsku. Po rozsvícení kontrolky jsem si poctivě zapsal znovu stav tachometru a zjistil jsem, že po spotřebování jedné tablety byl dojezd mého vozu 548 km. Po použití druhé tablety zase jen do 40 litrů paliva jsem měl dojezd 565 km, na třetí tabletu byl dojezd 580 km, na čtvrtou tabletu 597 km, na pátou tabletu 620 km a na šestou 650 km. Mezi čtvrtou a pátou tabletou byly ty nejkrutější mrazy. Běžně při vykládce zboží motor vypínám. V těch silných mrazech jsem však motor nevypínal a i přesto se mi dojezd mého vozu navýšil. Když to shrnu, tak dojezd vozu se mi zvýšil po vyčištění motoru o 102 km oproti stavu před používáním vašich tablet. Spotřeba mi klesla ze 7,3 l na 6,15 litrů, tedy o víc jak 15%. Jsem nadšený tak, že jsem se rozhodl doporučovat váš produkt mým známým. "

Aditivum nové generace - BEP (1,5 minuty)


Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: