Přidejte se k nám a už vám nic neunikne ♥. Co všechno získáte "obyčejnou registrací"? 1. Uvidíte CELOU nabídku e-shopu. 2. Možnost nákupu vybraných produktů za VIP ceny. 3. Možnost pronakupovat se na věrnostní slevy ve výši až 5 %.

Zázračný kelímek BRUSINKA 15 ml

Kód: ORI 22
Neohodnoceno
Značka: Oriflame
199 Kč –51 %
ZK brusinka
199 Kč –51 % 98 Kč / ks
Limitovaná nabídka (2 ks)
Můžeme doručit do:
30.9.2020

Zázračný kelímek je právem nejoblíbenější výrobek společnosti Oriflame. Proč? Zřejmě proto, že své jméno "zázračný" dostal pro své všestranné použití a účinky. Je malý, ovšem výkonný ♠. Postará se o vaše popraskané rty, koutky, oděrky na rukách, nehtová lůžka, zanícené partie, oční okolí, lokty, kolena...zkrátka je to poklad, který by měl být stále doma po ruce.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Oriflame Zázračný kelímek BRUSINKY 15 ml
  • legendární složení s vitaminem E a přírodním včelím voskem obohacené o olej ze semínek brusinek. S báječnou ovocnou brusinkovou vůní.
  • úžasný univerzální balzám s obsahem přírodního včelího vosku a s vitaminem E hydratuje, zjemňuje a chrání vaši suchou a hrubou pleť všude, kde to právě potřebujete
  • ideální nejen k ošetření popraskaných rtů, ale také loktů, kolen, pat, nehtových lůžek či jakýchkoliv suchých, hrubých a zanícených míst vaší pokožky - proto je prostě zázračný
  • okamžitě zjemňuje suchá a hrubá místa a brání ztrátě vláhy
  • legendární Zázračný kelímek Oriflame je intenzivně vyživující a dostatečně malý na to, aby se snadno vešel do každého zavazadla i té nejmenší kabelky či kapsy riflí
  • složení ověřené několika desetiletími obsahuje jemně provoněný přírodní včelí vosk a vitamin E. Tender Care směs zvláčňujících prostředků, včelího vosku a vitamínu E je tak účinná, že jeho složení od svého vzniku v roce 1980 zůstalo zcela beze změn
  • doporučeno Asociací vizážistů a stylistů ČR
  • výrobek je natolik kvalitní a oblíbený, že ho nabízí i lékaři a lékárny
Jak používat: multifunkční krém, který se jemně nanáší na citlivé oblasti pleti - kolem očí, rtů a krku, na lokty.
Zkušenosti zákazníků: zákazníci po letech používání doporučují zejména na opary, na odřeniny, na suché rty, na popraskanou kůži, hojí drobné záděry kolem nehtů, v případě nouze výborně poslouží jako krém na ruce. Po použití je kůže jemná, bez mastného filmu, rychle se vstřebává.
 
Složení: PETROLATUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARAFFINUM LIQUIDUM, CERA ALBA, PARAFFIN, ACETYLATED LANOLIN, CETYL ALCOHOL, PARFUM, TOCOPHERYL ACETATE, GLYCERYL CAPRYLATE, VACCINIUM MACROCARPON SEED OIL

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Na českém trhu je řádově přibližně 800 až 1000 různých MLM společností, přesto je v naší nabídce aktuálně nabídka výrobků jen několika málo z nich, a kromě společnosti ZinZino (doplňky zdraví) a PartyLite (svíčky) je to vždy jen maličká část jejich sortimentu, která projde naším sítem "přirozená potřebnost - maximální možná kvalita - akceptovatelná cena" + pokud možno česká výroba. A tak, přestože někteří z vás, našich čtenářů a zákazníků, výrobky Oriflame milujete - věřte, že krémy a šampony od českých značek v naší nabídce vás velice příjemně překvapí svou podstatně vyšší kvalitou a stejnou/nižší cenou, než na kterou jste zvyklí. A ti z vás, kteří výrobky Oriflame neznáte, pro změnu příjemně překvapí kvalita především jejich doplňkového sortimentu - jmenujme namátkou tři z těch, které jsou v naší nabídce a které si určitě i vy zamilujete: kosmetické ponožky, zázračné kelímky a pomalý hrnec ♠
 
Společnost postavená na snech
 
Související obrázek
 
 
 
Vše začalo v roce 1967 v malé kanceláři o dvou místnostech v centru Stockholmu. Dva bratři, Jonas a Robert af Jochnick, a jejich přítel Bengt Hellsten, společně seděli a povídali si o svých snech. Chtěli vytvořit jinou společnost, která by nabízela trochu jiné produkty. Přišli s nápadem dát lidem příležitost vydělávat na kvalitních kosmetických produktech inspirovaných švédskou přírodou. V té době to ještě nebyla zaručená cesta k úspěchu - a už vůbec ne ve Švédsku. Ale přesto jejich konverzace zahájila neuvěřitelnou cestu, která pokračuje a inspiruje již přes 50 let. 
Dnes je Oriflame ve více než 60 zemích a má více než 3 miliony členů, kteří sdílejí, propagují a prodávají kosmetické produkty a doplňky stravy.
Od svého uvedení na trh je firma postavena na základech jako je úcta k lidem a k životnímu prostředí. S vážným závazkem k životnímu prostředí zahájila Oriflame řadu iniciativ ke snížení svého dopadu na životní prostředí. Nadace Oriflame je způsob, jak dávat lidem zpět tím, že podporuje ženy a děti v nouzi.
 
 
Historické momenty
  • 1967 - První kosmetická řada: Zpočátku se první řada skládala z pleťových krémů, rtěnek a řasenky — všechny produkty se zakládaly na bylinných a rostlinných výtažcích ze Švédska. Zakladatelé trvali na tom, že se nesmí žádné produkty testovat na zvířatech – to byl v té době veliký průlom!
  • 1970 - Inovativní prodejní metody: namísto domácích párty se zaměřili na katalog a osobní prodej. V srpnu 1970 byl vytištěn první katalog Oriflame v nákladu 1000 výtisků.
  • 1970 - Představení Zázračného kelímku: zpočátku se prodával jako oční krém. Zázračný kelímek si brzy získal věhlas pro své fantastické zjemňující a vyživující vlastnosti. Nyní je to náš nejprodávanější produkt a již se ho prodalo přes 40 milionů kusů!
  • 1982 - Londýnská burza: Oriflame vstupuje na londýnskou burzu jako první společnost od Druhé světové války.
  • 1997 - Vznik webu oriflame.com: první webová stránka společnosti Oriflame je na světě.
  • 1999 - Nadace World Childhood Foundation: spoluzaložena s její výsostí švédskou královnou Silvií. Oriflame pracuje na tom, aby zvýšil povědomí o dětech v kritické životní situaci, především o dívkách.
  • 2008 - Otevření centra R&D: otevření našeho centra pro vědu a výzkum zahrnuje oddanost klinickému testování na skutečných lidech, abychom dosáhli co nejlepších výsledků.
  • 2009 - Otevření Institutu péče o pleť: ve Stockholmu začínají pracovat experti na projektech výzkumu pleti a vyvíjejí unikátní inovativní produkty péče o pleť pro Oriflame.
  • 2011 - Představení řady Ecobeauty: průlomová, přírodní, etická a šetrná k přírodnímu prostředí – řada Ecobeauty od Oriflame. Když byla řada Ecobeauty uvedena na trh, byla první kosmetickou značkou na světě, která splňovala požadavky 4 světových organizací pro udržitelnost a ekologickou odpovědnost – Fairtrade, Ecocert, Vegan Society a Forest Stewardship Council (FSC).
  • 2015 - Představení NovAge: naše největší inovace v péči o pleť obsahující Aspartolift, průlomovou patentovanou technologii, která má klinicky prokazatelné výsledky na obnovu elasticity pleti.
  • 2017 - Oslava 50. výročí: Oriflame oslavila 50 let od založení společnosti a těší se na dalších 50 let!