Přidejte se k nám a už vám nic neunikne ♥. Co všechno získáte "obyčejnou registrací"? 1. Uvidíte CELOU nabídku e-shopu. 2. Možnost nákupu vybraných produktů za VIP ceny. 3. Možnost pronakupovat se na věrnostní slevy ve výši až 5 %.

Perličkový pudr Giordani Gold Natural Radiance č. 32081

Kód: ORI 30
Neohodnoceno
Značka: Oriflame
499 Kč –20 %
perličkový pudr 32081
499 Kč –20 % 399 Kč / ks
Limitovaná nabídka (2 ks)
Můžeme doručit do:
25.9.2020
Ručně vyráběné perličky jsou obohaceny o lehce perleťový minerální komplex, který je luxusně hebký a velice příjemný na pleti. Kolekce pudrů Giordani Gold si v ničem nezadá ani s podstatně dražšími značkami kosmetiky.

 

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Perličkový pudr Giordani Gold č. 32081 - Natural Radiance 25 g
  • barevný pudr v perličkách vytvoří efekt pleti políbené sluncem, jemný třpyt a nádech zdravého odstínu
  • ručně vyráběné perličky jsou obohaceny o lehce perleťový minerální komplex, který je luxusně hebký a velice příjemný na pleti
  • víte, že pudr v perličkách Giordani Gold můžete používat jako tvářenku, konturovací stíny a projasňovač? Podívejte se na krátký video návod – ukážeme vám jak!
  • řada Giordani Gold již přes 40 let nabízí ženám po celém světě luxusní líčení a doplňky pro každý den. Filozofií této řady není jen kvalita - je to především život naplněný vášní, smíchem, stylem a elegancí. Užívejte si i vy styl Giordani Gold - styl, který se soustředí na krásu v detailech.
  • složení: talc, mica, octyldodecyl stearoyl stearate, sorbitol, isostearyl neopentanoate, hydrogenated starch hydrolysate, phenoxyethanol, tocopheryl acetate, methylparaben, propylparaben, tin oxide, sodium dehydroacetate, bht, ci 77891, ci 77491, ci 77163, ci 77492, ci 77499, ci 15850, ci 77742, ci 45410, ci 15985, ci 77288
Krok za krokem: 3 způsoby, jak používat pudr v perličkách

Víte, že každý rok se prodá více než 2 miliony balení pudru v perličkách Giordani Gold? To je zhruba 100 milionů vzácných perel! Víte však, že jsou stejně univerzální jako oblíbené? Tady jsou tři tipy na to, jak je používat.

1. SVĚŽÍ PROJASNĚNÍ 
Vyberte si odstín Natural Peach nebo Natural Radiance. Krouživým pohybem naneste perly na středně velký štětec na pudr či na tvářenku tak, abyste získali dokonalou směs všech pigmentů. Oklepejte štětec, abyste se zbavili nadbytečného produktu. Nanášejte na tváře krouživými pohyby, abyste vytvořili zdravě projasněný efekt. Chcete-li dodat vaší pleti teplý třpytivý efekt, zvolte odstín Golden Radiance – speciální výroční edici bronzových perel s práškem z pravého zlata!

2. VYMODELOVÁNÍ RYSŮ 
Použijte odstín Natural Bronze nebo Dark Bronze. Krouživým pohybem naneste perly na vějířovitý štětec, abyste získala dokonalou směs pigmentů. Úzkou stranou štětce naneste pudr pod lícní kosti a zvýrazněte tak kontury obličeje. Pak ho lehce aplikujte na spánky a podél linie vlasů, aby vzniklo přirozeně působící projasnění. A pokud chcete zamaskovat dvojitou bradu, naneste pudr podél linie čelisti, abyste vytvořila větší hloubku.

3. ZVÝRAZNĚNÍ 
Chcete něžně růžová líčka? Vyberte pár jasně růžových perel a nasypte je do dlaně. Štětcem zachyťte pigmenty a rozetřete je na jablíčka tváří. Voilà! Podobný trik můžete použít s perlami světlé barvy, které budou mít efekt rozjasňovače. Vyberte je do dlaně a štětcem zvýrazněte konturu lícních kostí, čelních kostí nebo špičku nosu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Tvář
Druh: pudr

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Na českém trhu je řádově přibližně 800 až 1000 různých MLM společností, přesto je v naší nabídce aktuálně nabídka výrobků jen několika málo z nich, a kromě společnosti ZinZino (doplňky zdraví) a PartyLite (svíčky) je to vždy jen maličká část jejich sortimentu, která projde naším sítem "přirozená potřebnost - maximální možná kvalita - akceptovatelná cena" + pokud možno česká výroba. A tak, přestože někteří z vás, našich čtenářů a zákazníků, výrobky Oriflame milujete - věřte, že krémy a šampony od českých značek v naší nabídce vás velice příjemně překvapí svou podstatně vyšší kvalitou a stejnou/nižší cenou, než na kterou jste zvyklí. A ti z vás, kteří výrobky Oriflame neznáte, pro změnu příjemně překvapí kvalita především jejich doplňkového sortimentu - jmenujme namátkou tři z těch, které jsou v naší nabídce a které si určitě i vy zamilujete: kosmetické ponožky, zázračné kelímky a pomalý hrnec ♠
 
Společnost postavená na snech
 
Související obrázek
 
 
 
Vše začalo v roce 1967 v malé kanceláři o dvou místnostech v centru Stockholmu. Dva bratři, Jonas a Robert af Jochnick, a jejich přítel Bengt Hellsten, společně seděli a povídali si o svých snech. Chtěli vytvořit jinou společnost, která by nabízela trochu jiné produkty. Přišli s nápadem dát lidem příležitost vydělávat na kvalitních kosmetických produktech inspirovaných švédskou přírodou. V té době to ještě nebyla zaručená cesta k úspěchu - a už vůbec ne ve Švédsku. Ale přesto jejich konverzace zahájila neuvěřitelnou cestu, která pokračuje a inspiruje již přes 50 let. 
Dnes je Oriflame ve více než 60 zemích a má více než 3 miliony členů, kteří sdílejí, propagují a prodávají kosmetické produkty a doplňky stravy.
Od svého uvedení na trh je firma postavena na základech jako je úcta k lidem a k životnímu prostředí. S vážným závazkem k životnímu prostředí zahájila Oriflame řadu iniciativ ke snížení svého dopadu na životní prostředí. Nadace Oriflame je způsob, jak dávat lidem zpět tím, že podporuje ženy a děti v nouzi.
 
 
Historické momenty
  • 1967 - První kosmetická řada: Zpočátku se první řada skládala z pleťových krémů, rtěnek a řasenky — všechny produkty se zakládaly na bylinných a rostlinných výtažcích ze Švédska. Zakladatelé trvali na tom, že se nesmí žádné produkty testovat na zvířatech – to byl v té době veliký průlom!
  • 1970 - Inovativní prodejní metody: namísto domácích párty se zaměřili na katalog a osobní prodej. V srpnu 1970 byl vytištěn první katalog Oriflame v nákladu 1000 výtisků.
  • 1970 - Představení Zázračného kelímku: zpočátku se prodával jako oční krém. Zázračný kelímek si brzy získal věhlas pro své fantastické zjemňující a vyživující vlastnosti. Nyní je to náš nejprodávanější produkt a již se ho prodalo přes 40 milionů kusů!
  • 1982 - Londýnská burza: Oriflame vstupuje na londýnskou burzu jako první společnost od Druhé světové války.
  • 1997 - Vznik webu oriflame.com: první webová stránka společnosti Oriflame je na světě.
  • 1999 - Nadace World Childhood Foundation: spoluzaložena s její výsostí švédskou královnou Silvií. Oriflame pracuje na tom, aby zvýšil povědomí o dětech v kritické životní situaci, především o dívkách.
  • 2008 - Otevření centra R&D: otevření našeho centra pro vědu a výzkum zahrnuje oddanost klinickému testování na skutečných lidech, abychom dosáhli co nejlepších výsledků.
  • 2009 - Otevření Institutu péče o pleť: ve Stockholmu začínají pracovat experti na projektech výzkumu pleti a vyvíjejí unikátní inovativní produkty péče o pleť pro Oriflame.
  • 2011 - Představení řady Ecobeauty: průlomová, přírodní, etická a šetrná k přírodnímu prostředí – řada Ecobeauty od Oriflame. Když byla řada Ecobeauty uvedena na trh, byla první kosmetickou značkou na světě, která splňovala požadavky 4 světových organizací pro udržitelnost a ekologickou odpovědnost – Fairtrade, Ecocert, Vegan Society a Forest Stewardship Council (FSC).
  • 2015 - Představení NovAge: naše největší inovace v péči o pleť obsahující Aspartolift, průlomovou patentovanou technologii, která má klinicky prokazatelné výsledky na obnovu elasticity pleti.
  • 2017 - Oslava 50. výročí: Oriflame oslavila 50 let od založení společnosti a těší se na dalších 50 let!