Přidejte se k nám a už vám nic neunikne ♥. Co všechno získáte "obyčejnou registrací"? 1. Uvidíte CELOU nabídku e-shopu. 2. Možnost nákupu vybraných produktů za VIP ceny. 3. Možnost pronakupovat se na věrnostní slevy ve výši až 5 %.

Ovesné vločky s klíčky celé bez lepku 500 g

Kód: NAT 29
Neohodnoceno
37 Kč / ks
Externí sklad, dodání do 2-10 dnů
Můžeme doručit do:
16.8.2022
Položka byla vyprodána…

Vločky z Anglie jsou ideální pro přípravu domácího müsli a granoly, skvělé jsou i na vaření - překvapí vás extrémně krátkou dobou potřebnou pro změknutí (2-3 minuty) díky speciální úpravě během zpracování.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Ovesné vločky s klíčky celé zn. Natural 500 g
  • ovesné vločky jsou univerzální surovinou s širokým využitím v kuchyni. Jsou vhodné pro přípravu kaší, pečiva, muffinů, nádivek, drobenky, nepečeného cukroví či placiček. Použitelné jako součást smoothies, lívanců nebo sušenek. Lze s nimi kouzlit nejen ve sladké, ale i slané verzi.
  • tuto bezlepkovou verzi jistě uvítají celiaci, osoby trpící alergií na lepek a všichni, kteří se jednoduše snaží lepku vyhýbat
  • oves je nejbohatší obilovinou na živiny, poskytuje tělu zásobu energie na několik hodin. Ovesná vláknina zpomaluje vstřebávání cukru a napomáhá udržovat zdravou hladinu cukru v krvi.
  • ovesné vločky zn. Natural jsou vyrobeny z napařeného obilného zrna technologií, která má kolébku v Anglii. Vločky jsou díky tomu překvapivě rychle připraveny k jídlu. Stačí zalít na 3-5 minut horkou vodou - a je hotovo. Stejně tak rychle na ně působí např. i jogurt.
  • v kuchyni mají široké využití - zahustíte s nimi polévky, pomazánky, karbanátky. Můžete je přidat do pečiva, lívanečků a nebo si připravit domácí ovesnou granolu či müsli (delší povídání na toto téma najdete v záložce dokumenty)
  • oves bezpluchý je jednou ze základních a z nutričního hlediska nejvíce ceněných obilovin, což dokazuje mmj. i historický fakt, že byl podáván vojákům před velkými fyzickými výkony ve válkách
  • oves obsahuje stopové prvky jako je zinek, molybden, jód či kobalt, které příznivě působí na vitalitu a lesk vlasů. Dále je velmi bohatý na fosfor, železo (více než maso) a vitamin B1. Nejvíce zastoupenou živinou v ovsu jsou sacharidy, které se díky struktuře zrna pomalu vstřebávají a díky tomu oves dokáže tělu poskytnout postupně uvolňovanou zásobu energie až na několik hodin.
  • ovesné vločky s klíčky představují ideální kombinaci pro získání všech důležitých látek a živin, které oves nabízí. Klíčky jsou zdrojem bílkovin (proteinů), vitaminů (B1, B2, B6, niacin a kyselinu listovou, vitamin E), minerálů (mj. hořčík) a stopových prvků.
  • v ovsu se nachází v malém množství i fruktóza. Její předností je, že k vniknutí do buněk nepotřebuje inzulín - proto se oves doporučuje diabetikům
Ovesná kaše snadno a rychle!
  • příprava ovesné kaše, kterou můžeme zařadit jako snídani, oběd či chutnou svačinu, je snadná, rychlá a netrvá o mnoho déle než namazat si rohlík máslem a položit na něj plátky sýra či salámu
  • s tětmito vločkami rozhodně není nutné kupovat logicky cenově dražší instantní ovesné kaše - jemné ovesné vločky s klíčky jsou totiž stejně rychle hotové. Stačí zalít horkou vodou, teplým mlékem nebo vmíchat do jogurtu.
  • příprava: do kastrůlku dáte mléko, vodu nebo jinou tekutinu, ve které chcete kaši připravovat. Přisypete vločky, dáte trochu másla nebo oleje a mícháte, dokud směs neprojde varem. To je vše. Můžete jemně osolit, podle chuti i dosladit přírodními sladidly.
  • nezapomínejte na přidání tuku - je ho potřeba ke vstřebávání vitamínů A, E, D a K
Další použití:
  • krémové polévky - do zeleninové polévky přidejte vločky, chvilku povařte a rozmixujte
  • pečivo - při přípravě chleba nebo dalamánků nahraďte 1/4 mouky vločkami
Země původu: Velká Británie. 
Složení: ovesné vločky s klíčky 500 g
Nutriční hodnoty na 100 g:
  • Energetická hodnota: 1545 kJ / 367 kcal
  • Tuky: 6,2 g, z toho nasycené mastné kyseliny 1 g
  • Sachridy: 60,5 g, z toho cukry 1,2 g
  • vlákniny: 9,7 g
  • Bílkoviny: 12,3 g
  • Sůl: < 0,05 g

Oves plný energie je i zdroj duševního zdraví
Oves je obilninou pěstovanou dlouhodobě u nás i jinde po světě. V našich zeměpisných šířkách s jeho pěstováním prý začali Slované, postupně to od nás převzali Germáni. A zatímco oni u ovsa a ovesné kaše zůstali, my jsme si více zvykli na jáhly a kaši jáhlovou. Oves je úžasným zdrojem energie, dlouhodobého zasycení, ale i látek, které nám pomáhají nabrat nepostradatelný duševní klid. Proto se nemůžeme ani divit, že byl kdysi označován za plodinu bohů.
I dnes je oves základem zdravého stravování a nám se nejlépe přijímá v podobě ovesné kaše, která má i další uplatnění v kuchyni pro přípravu jídel s využitím základu z ovesné kaše. Oves obsahuje nejvíce bílkovin ze všech druhů u nás pěstovaných obilnin. Bílkoviny v ovse jsou navíc ve snadno vstřebatelné formě, takže je lidské tělo dokáže plně využít.
Ovesná kaše snadno a rychle
Pojďme si ukázat, že příprava ovesné kaše je snadná, rychlá a netrvá o mnoho déle než mazat si rohlík máslem a na to položit ůár koleček salámu. Rozhodně také není nutné kupovat poměrně drahé instantní ovesné kaše. Jemné ovesné vločky s klíčky jsou totiž stejně rychle hotové - stačí jen zalít vřelou vodou či mlékem.
Základní ovesnou kaši připravíte tak, že do kastrůlku dáte mléko nebo vodu, nebo jinou tekutinu, ve které chcete kaši připravovat. A přisypete vločky a dáte trochu másla nebo oleje, pak mícháte, dokud směs neprojde varem. To je vše. Můžete jemně osolit, podle chuti i dosladit přírodními sladidly. A základ je hotov. Nezapomínejte ale ještě na přidání tuku, ten je potřeba ke vstřebávání vitamínů A, E, D a K.
Jestli se obáváte vařit ovesnou kaši proto, že nevíte, kolik dát vloček do jakého množství vody, tak se bát přestaňte. Kaši totiž můžete ředit nebo zahušťovat podle potřeby, přidáním tekutiny anebo přisypáním dalších vloček – na rozdíl od krupičné kaše se vám v té ovesné totiž žádné žmolky nevytvoří.
Jde jíst i syrová
Věděli jste, že ovesnou kaši vlastně ani nemusíte vařit? Stačí vločky (nejlépe ty jemné s klíčky) nechat nabobtnat ve vodě nebo v mléce a je hotovo. Bobtnání dejte tak půl hodiny, ale můžete nechat i přes celou noc. V tom případě vločky s mlékem dejte raději do lednice. Přichystejte si večer do směsi i sušené ovoce, ráno budete mít rovnou připravenou zdravou a neskutečně rychlou snídani. Poohlédněte se však po ovoci nesířeném.
Děti ji též mají rády
Menším dětem je lépe ovesnou kaši vždy převařit, ale stačí jen pár vteřin. Tedy když máte doma jemné ovesné vločky. Ty jsou totiž opravdu jemné, hned změknou a krásně kloužou do krku. Když budete kaši připravovat z vloček velkých, vařte ji alespoň tři minuty.
I dětem můžete kaši připravovat v mléce nebo ve vodě, v ovocné šťávě. Možností je samozřejmě víc, ovocná kaše totiž může být i slaným pokrmem. Takže ji můžete vařit třeba ve vývaru.
A jak dětem kaši ochutit? Když ji budete podávat sladkou, přidejte přírodní cukr (med až později, až dětem od cca jednoho roku) nebo sladké ovoce, domácí marmeládu, klevelu. Na sladko můžete kaši dochutit ještě i skořicí, kakaem, čokoládou, rostlinnými sirupy, ovocnými či semennými pastami, semínky, ořechy a mnoha dalšími ingrediencemi.
Slaná varianta kaše pro děti se většinou nese ve znamení přimíchání kaše do zeleniny, masa, do slaného koláče. Možností je nespočet. V tomto případě kaši jen jemně osolte a zbytek chuti si ona natáhne od ostatních potravin.
Kaše je velmi osvěžující vyhlazená, podávaná s jogurtem. Dokonalá letní svačina. Podávat ji opět můžete i se sušeným ovocem, jen je potřeba ho dostatečně dopředu nechat nabobtnat a změknout. A vyvarovat se ovoci sířenému.
Ta slaná je teď trendy
V poslední době na oblíbenosti získává ovesná kaše slaná. Tedy ta, která je více osolená a do které je přimíchaná zelenina, vejce, sýr, bylinky a další složky, co dělají ze slané ovesné kaše tak dokonalé jídlo. Nejen chuťově, ale i svým složením.
Ovesná kaše podávaná na slaný způsob je také levným a pro hospodyňky praktickým jídlem. Přimíchat do ní můžete vlastně to, co potřebujete doma dospotřebovat. Ovesnou kaší lze nastavit i slaná jídla, do kterých nechcete přidávat příliš mnoho masa.
(zdroj: jakbytfit.cz)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení