Přidejte se k nám a už vám nic neunikne ♥. Co všechno získáte "obyčejnou registrací"? 1. Uvidíte CELOU nabídku e-shopu. 2. Možnost nákupu vybraných produktů za VIP ceny. 3. Možnost pronakupovat se na věrnostní slevy ve výši až 5 %.

Minutový manažer v praxi

Kód: VOK 09
1 hodnocení
Značka: Euromedia
249 Kč / ks
Skladem (2 ks)
Můžeme doručit do:
23.9.2020

Kniha názorně, jasně a stručně ukazuje, jak principy a zásady Minutového manažera převést do praxe v jakékoliv firmě.A i když to tak na první pohled nevypadá, tak rady Minutové stanovení cílů, Minutová pochvala a Minutové pokárání jsou ty nejlepší rady, jaké můžeme dostat pro výchovu dětí.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Minutový manažer v praxi, Ken Blanchard

  • počet stran: 112
  • rozměr: 136 x 206 mm
  • vazba: pevná
  • hmotnost: 274 g
  • nakladatel: Omega
Tři tajemství Minutového manažera v praxi
Kniha Minutový manažer, která vyšla roku 1982, dobyla svět. Byla přeložena do více než 25 jazyků a stala se jednou z nejvlivnějších knih o leadershipu v historii. Tato kniha na ni navazuje, jak principy a zásady Minutového manažera převést do praxe. Od zasedacích místností a meetingů až po pásový provoz v továrnách. Autoři na příkladech z praxe demonstrují neocenitelné přednosti Minutového manažera – jednoduchý a účinný systém pro jakoukoli firmu, podnikající v jakémkoli oboru.

Kraťoučký dovětek
Jak už jsem zmínila v anonci knížky, první díl Minutového manažera mi pomohl úplně nejvíc ne při "řízení týmů", ale právě a především při výchově dětí. Jako rozvedená matka 4 synů jsem ji okamžitě převedla do praxe a asi jen já sama dokážu zpětně vnímat, kolik ony tři na první pohled tak jednoduše znějící  rady ušetřily starostí, pláče, "nervů" a zbytečných kolizí mně i mým synům. A protože opakování je matka moudrosti, ony tři rady zní: Minutové stanovení cílů, minutová pochvala a minutové pokárání.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Seznamte se: EUROMEDIA GROUP
  • Euromedia Group, a. s., (dále jen EMG) patří mezi nejsilnější a největší firmy podnikající v rámci knižního trhu v České republice
  • vlastní nakladatelské značky Kalibr (od r. 2018, navazuje na značku Knižní klub používanou v letech 1992–2018), Odeon (od r. 1999), Ikar (od r. 2000), Universum (od r. 2000), YOLI (od r. 2014), Esence (od r. 2016), Pragma (od r. 2016), Pikola (od r. 2017), Listen (od r. 2018), Laser (od r. 2018) a Brána (také 2018). Jednotlivé nakladatelské značky EMG svým zaměřením usnadňují čtenářům v orientaci.
  • v České republice zahájila EMG svou obchodní činnost na jaře roku 1991. O rok později začala pod názvem Knižní klub úspěšně provozovat čtenářský klub, který během své dvacetileté existence zaujal již více než 1 milion čtenářů. V současné době má Knižní klub přibližně 200 000 členů.
  • EMG je rovněž vlastníkem největšího knižního velkoobchodu v ČR, který zásobuje knihkupce, knihkupecké sítě, internetové obchody i hypermarkety produkcí většiny tuzemských nakladatelů.
Výsledek obrázku pro knižní klub