Giordani Gold Vysouvací štětec na pudr GOLD
Kód: OR 30888Detailní popis produktu
Vysouvací štětec na pudr Giordani Gold
- hedvábně jemný vysouvací štětec na pudr v kvalitním zlatavém pouzdře působí perfektním luxusním dojmem
- 30 000 hedvábně jemných ručně zastřižených štětinek zajistí hladké nanášení pudrové kosmetiky a dokonalý výsledek
- umožňuje vrstvitelné nanášení, snadnou profesionální aplikaci a perfektní nalíčení vaší tváře
-
vysouvací verze umožňuje mít štětec kdykoliv po ruce (v kabelce, při cestování), i doma v koupelně zůstává štětec hygienicky uschovaný ve chvílích, kdy ho nepotřebujete
-
rozměr: 12,5 x 2,3 x 2,3 cm
-
řada Giordani Gold již přes 40 let nabízí ženám po celém světě luxusní líčení a doplňky pro každý den. Filozofií této řady není jen kvalita - je to především život naplněný vášní, smíchem, stylem a elegancí. Užívejte si i vy styl Giordani Gold - styl, který se soustředí na krásu v detailech.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Doplňky |
---|---|
Druh: | štětce |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Na českém trhu je řádově přibližně 800 až 1000 různých MLM společností, přesto je v naší nabídce aktuálně nabídka výrobků jen několika málo z nich, a kromě společnosti ZinZino (doplňky zdraví) a PartyLite (svíčky) je to vždy jen maličká část jejich sortimentu, která projde naším sítem "přirozená potřebnost - maximální možná kvalita - akceptovatelná cena" + pokud možno česká výroba. A tak, přestože někteří z vás, našich čtenářů a zákazníků, výrobky Oriflame milujete - věřte, že krémy a šampony od českých značek v naší nabídce vás velice příjemně překvapí svou podstatně vyšší kvalitou a stejnou/nižší cenou, než na kterou jste zvyklí. A ti z vás, kteří výrobky Oriflame neznáte, pro změnu příjemně překvapí kvalita především jejich doplňkového sortimentu - jmenujme namátkou tři z těch, které jsou v naší nabídce a které si určitě i vy zamilujete: kosmetické ponožky, zázračné kelímky a pomalý hrnec ♠
Společnost postavená na snech

Vše začalo v roce 1967 v malé kanceláři o dvou místnostech v centru Stockholmu. Dva bratři, Jonas a Robert af Jochnick, a jejich přítel Bengt Hellsten, společně seděli a povídali si o svých snech. Chtěli vytvořit jinou společnost, která by nabízela trochu jiné produkty. Přišli s nápadem dát lidem příležitost vydělávat na kvalitních kosmetických produktech inspirovaných švédskou přírodou. V té době to ještě nebyla zaručená cesta k úspěchu - a už vůbec ne ve Švédsku. Ale přesto jejich konverzace zahájila neuvěřitelnou cestu, která pokračuje a inspiruje již přes 50 let.
Dnes je Oriflame ve více než 60 zemích a má více než 3 miliony členů, kteří sdílejí, propagují a prodávají kosmetické produkty a doplňky stravy.
Od svého uvedení na trh je firma postavena na základech jako je úcta k lidem a k životnímu prostředí. S vážným závazkem k životnímu prostředí zahájila Oriflame řadu iniciativ ke snížení svého dopadu na životní prostředí. Nadace Oriflame je způsob, jak dávat lidem zpět tím, že podporuje ženy a děti v nouzi.
Historické momenty
- 1967 - První kosmetická řada: Zpočátku se první řada skládala z pleťových krémů, rtěnek a řasenky — všechny produkty se zakládaly na bylinných a rostlinných výtažcích ze Švédska. Zakladatelé trvali na tom, že se nesmí žádné produkty testovat na zvířatech – to byl v té době veliký průlom!
- 1970 - Inovativní prodejní metody: namísto domácích párty se zaměřili na katalog a osobní prodej. V srpnu 1970 byl vytištěn první katalog Oriflame v nákladu 1000 výtisků.
- 1970 - Představení Zázračného kelímku: zpočátku se prodával jako oční krém. Zázračný kelímek si brzy získal věhlas pro své fantastické zjemňující a vyživující vlastnosti. Nyní je to náš nejprodávanější produkt a již se ho prodalo přes 40 milionů kusů!
- 1982 - Londýnská burza: Oriflame vstupuje na londýnskou burzu jako první společnost od Druhé světové války.
- 1997 - Vznik webu oriflame.com: první webová stránka společnosti Oriflame je na světě.
- 1999 - Nadace World Childhood Foundation: spoluzaložena s její výsostí švédskou královnou Silvií. Oriflame pracuje na tom, aby zvýšil povědomí o dětech v kritické životní situaci, především o dívkách.
- 2008 - Otevření centra R&D: otevření našeho centra pro vědu a výzkum zahrnuje oddanost klinickému testování na skutečných lidech, abychom dosáhli co nejlepších výsledků.
- 2009 - Otevření Institutu péče o pleť: ve Stockholmu začínají pracovat experti na projektech výzkumu pleti a vyvíjejí unikátní inovativní produkty péče o pleť pro Oriflame.
- 2011 - Představení řady Ecobeauty: průlomová, přírodní, etická a šetrná k přírodnímu prostředí – řada Ecobeauty od Oriflame. Když byla řada Ecobeauty uvedena na trh, byla první kosmetickou značkou na světě, která splňovala požadavky 4 světových organizací pro udržitelnost a ekologickou odpovědnost – Fairtrade, Ecocert, Vegan Society a Forest Stewardship Council (FSC).
- 2015 - Představení NovAge: naše největší inovace v péči o pleť obsahující Aspartolift, průlomovou patentovanou technologii, která má klinicky prokazatelné výsledky na obnovu elasticity pleti.
- 2017 - Oslava 50. výročí: Oriflame oslavila 50 let od založení společnosti a těší se na dalších 50 let!