Přidejte se k nám a už vám nic neunikne ♥. Co všechno získáte "obyčejnou registrací"? 1. Uvidíte CELOU nabídku e-shopu. 2. Možnost nákupu vybraných produktů za VIP ceny. 3. Možnost pronakupovat se na věrnostní slevy ve výši až 5 %.

Chyby, které nás stojí peníze

Kód: VOK 06
1 hodnocení
Značka: Euromedia
299 Kč –15 %
Chyby které nás stojí peníze a
299 Kč –15 % 254 Kč / ks
Skladem (3 ks)

Kniha nabízí užitečné rady, které se bezprostředně týkají naší peněženky. Popisuje situace, v nichž se mnohokrát ocitl a dopustil se zmiňovaných chyb téměř každý z nás - dost často si však vůbec neuvědomujeme ani včas, ani zpětně, že jsme onu chybu udělali. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Chyby, které nás stojí peníze aneb jak si uchránit peněženku - Petersdorff Winand von, Bernau Patrick
  • počet stran: 344
  • rozměr: 125 x 200 mm
  • vazba: měkká
  • nakladatel: Ikar
Každý den stojíme před novými rozhodnutími. Po důkladném přemýšlení dospějeme k přesvědčení, že jednáme správně.
Bohužel často zpětně zjistíme, že je tomu právě naopak.
Tato kniha nabízí užitečné rady, jež se bezprostředně týkají naší peněženky a zároveň zajímavé postřehy – situace, v nichž se mnohokrát ocitl a dopustil se zmiňovaných chyb téměř každý z nás.
Proč si koupit tuto knihu (vybráno z úvodní kapitoly):
Stojíte právě v knihkupectví a přemýšlíte, jestli by se vám tato kniha třeba nehodila. Příliš dlouho nad tím nerozjímejte. Vyjdete ven nespokojení. Hned s tím přestaňte! Vezmětu si knihu a jděte s ní k pokladně. Prostě ji kupte. Vždyť vám vysvětlí, jak máte lépe nakupovat.
To neříkáme ze zištnosti, přinejmenším ne jen z tohoto důvodu, ale hlavně proto, abychom se naučili, jak se správně nakupuje. Tradičně by se přece řeklo: dobře se informujte, čtěte dál a nechejte se touto knihou poučit. Bylo by nejlepší pořídit si soupis výhod a nevýhod nejrůznějších knih a po pečlivém zvážení se pak rozhodnout pro tu, která vám sedne. A jestli vás tato možnost netěší, potom bude nejlepší, když dospějete k rozhodnutí, až se co možná nejlépe informujete. Dnes by vám to ovšem psycholog mohl doporučit jen stěží. Kdo si totiž tohle vezme za vzor, utratí spoustu peněz, investuje čas a stejně nebude spokojený.
Lepší je cesta, kterou člověk zvolí intuitivně. Mnozí lidé si nechají doporučit nějakou knihu od knihkupce a pro většinu lidí to vůbec není špatná metoda. (Člověk se přirozeně nikdy nemůže spolehnout pouze na knihkupce. Také k tomu podá kniha bližší vysvětlení.) Američtí psychologové Timothy Wilson a jeho kolega Jonathan Schooler zjistili: kdo se rychleji rozhoduje, ten je nejen dříve hotov, ale je také spokojenější než jiní, kteří věčně zvažují mezi možnostmi volby.
---
Ještě mnoho pravidel se vykytuje s výjimkami.
Například ta související s intuitivními rozhodnutími. Nikoli všechna jsou výhodná. Exisují postačující chyby v uvažování, které stojí hodně peněz.
Jednou ze závažných chyb v uvažování je takzvaný anchoring (zakotvení). Dovoluje prodavači, aby nám vytáhnul z kapsy více peněz, než jste hodlali utratit před vstupem do obchodu. Tak například v obchodě s elektrem, když chceme koupit televizi, prodavač vám jen musí na začátku rozhovoru ukázat obzvlášť drahý přístroj. Náš mozek později mimovolně porovná všechny ostatní ceny s prvním prohlíženým přístrojem. A náhle se nám budou jevit průměrně výhodné přístroje jako senzační mimořádná nabídka roku.
Naštěstí existuje prostředek, jak se proti tomuto triku bránit. Jak funguje, vysvětlíme hned v první kapitole.
 
Přehled kapitol:
  • Proč si máme koupit tuto knihu
  • Necháme se svést
  • Jsme lační
  • Jsme bázliví
  • Jsme egocentričtí
  • Jsme nespolehliví
  • Jsme lehkověrní
  • Jsme zbrklí
  • Jsme hloupí
  • Učíme se

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Seznamte se: EUROMEDIA GROUP
  • Euromedia Group, a. s., (dále jen EMG) patří mezi nejsilnější a největší firmy podnikající v rámci knižního trhu v České republice
  • vlastní nakladatelské značky Kalibr (od r. 2018, navazuje na značku Knižní klub používanou v letech 1992–2018), Odeon (od r. 1999), Ikar (od r. 2000), Universum (od r. 2000), YOLI (od r. 2014), Esence (od r. 2016), Pragma (od r. 2016), Pikola (od r. 2017), Listen (od r. 2018), Laser (od r. 2018) a Brána (také 2018). Jednotlivé nakladatelské značky EMG svým zaměřením usnadňují čtenářům v orientaci.
  • v České republice zahájila EMG svou obchodní činnost na jaře roku 1991. O rok později začala pod názvem Knižní klub úspěšně provozovat čtenářský klub, který během své dvacetileté existence zaujal již více než 1 milion čtenářů. V současné době má Knižní klub přibližně 200 000 členů.
  • EMG je rovněž vlastníkem největšího knižního velkoobchodu v ČR, který zásobuje knihkupce, knihkupecké sítě, internetové obchody i hypermarkety produkcí většiny tuzemských nakladatelů.
Výsledek obrázku pro knižní klub